Milyen marketing-hatásai vannak a reklámajándéknak?

A tengerentúli kutatások azt mutatják, hogy azok az emberek, akik valamilyen promóciós terméket kaptak, 85%-ban együtt dolgoztak később az adott céggel.

Tovább…

Reklámajándékozási etikett - 5 dolog, amit érdemes megfogadni

A reklámajándékra úgy kell gondolunk, mint egy promóciós termékre vagy egy céges image-építő eszközre. Ez azonban azzal is jár, hogy olyan jól használható ajándékokat kell adnunk, amely nem a fiókban végzi - hiszen ilyen esetben abszolút nem értékelhető a reklámhatás.

Tovább…

Hogyan támogasd reklámajándékokkal az etikus ügyeket?

Az etikus marketing nem (vagy nem csak) a terméket, szolgáltatást állítja a fókuszba, hanem egy társadalmi, környezeti problémát, amit meg akar oldani. Ez a probléma kapcsolódhat szorosan a márkához, de az is lehet, hogy a cégvezető érez személyes felelősséget egy-egy probléma iránt.

Tovább…

Hogyan támogathatod az értékesítést ajándékokkal, és hogyan küldheted ki őket?

Az ajándékozás az üzleti életben főleg a pszichológiáról szól. Ha megajándékozunk valakit, akkor úgy érzi, neki is adnia kell valamit nekünk. Ez pedig később bizalmat teremt kettőnk között, és "a foglalkozás elérte célját": megszületik az üzlet.

Tovább…

Irodafelújítási projektünk befejeződött – nézd meg az eredményeket!

Az ötlet, hogy megújítsuk irodánkat, már régen megfogalmazódott bennünk. A pandémiás időszakban zajló lezárások miatt pedig úgy gondoltuk, eljött a megfelelő idő valóra váltani az elképzeléseket, hiszen az időszakot fejlődésre szerettük volna fordítani, megerősödve szerettünk volna kijönni belőle.

Tovább…

Felére csökkent a reklámajándékokat érintő adóteher az év végéig!

Kedvező és kedvezőtlen változások egyszerre vannak, amit érdemes figyelembe venni a marketig kampányok tervezésénél, a beszerzések megvalósításánál.

Tovább…

Szerinted van létjogosultsága az agendáknak, határidőnaplóknak, asztali, vagy falinaptáraknak?

A mai, digitalizált világban, amikor a határidők szabják meg az életünket (már iskolás korban is), felmerülhet a kérdés, hogy szükség van-e egyáltalán papíralapú határidő naplóra vagy falinaptárra - mikor minden elérhető online?

Tovább…

Ünnepi ajándékcsomag ötletek kollégáknak

Te mit érzel, amikor ajándékot kapsz? Azt, hogy törődnek veled, szeretnek téged, megbecsülnek és gondolnak rád. Ezt az érzést adhatod át te is, amikor a kollégáidnak ajándékozol a cégnél.

Tovább…

Az emblémázott munkaruha 5 legnagyobb előnye

Emblémázott munkaruhákkal az élet számos területén találkozhatunk: gondoljunk csak a bolti dolgozókra, a vendéglátóipari dolgozókra, az építőmunkásokra vagy épp az iparban dolgozókra.

Tovább…

5 környezetbarát reklámajándék ötlet cégeknek

Szerencsére nem csak fogyasztói oldalról történt zöld fordulat az elmúlt években: egyre több cégtulajdonos gondolja úgy, hogy felelős vezetőként fontos a környezetvédelem.

Tovább…

Miért jó választás a promóciós póló, és hogyan válasszuk ki az anyagát?

A reklámpóló egy olyan örökzöld slágertermék, ami előbb vagy utóbb minden cégtulajdonos fejében megfordul. Hiszen egyrészt mindenki hord pólót, másrészt kreatív felületet biztosít a márkaüzenethez, harmadrészt pedig mindenki számára jól látható, így a szélesebb közönség is megismerheti.

Tovább…

Milyen reklámajándékot érdemes választani fesztiválokra, rendezvényekre?

Ha már te is elgondolkodtál rajta, hogy a cégedet, vállalkozásodat valamelyik fesztiválon képviseltesd, akkor ez a cikk kifejezetten neked szól. Ugyanis körbejárjuk, hogy milyen "wow-faktoros" repi ajándékokat érdemes a fesztiválokon adni.

Tovább…

Milyen reklámajándékkal ünnepeld meg a sportrendezvényeket?

Csak kapkodjuk a fejünket, hogy idén mennyi remek sportesemény lesz: elég csak a futball EB - re vagy az Olimpiára gondolni. A múlt évben sajnos a koronavírus-járvány miatt ezek elmaradtak, de idén szerencsére bepótoljuk őket.

Tovább…

Munkahelyi képzések megvalósítása

Munkahelyi képzések megvalósítása. Pályázat VEKOP-8.5.3-17-2018-00053

Tovább…

Miért fontos a céges ajándék?

A céges ajándékozás az egyik leghatékonyabb módja annak, hogy cégünket, termékünket vagy szolgáltatásunkat népszerűsítsük.

Tovább…